17-21.VII.2013 – Przejście Beskidem Wyspowym

W dniach 17-21 lipca 2013 roku łazikowaliśmy w Beskidzie Wyspowym. Gotowaliśmy, spaliśmy i czas wolny spędzaliśmy w Hochołówce w Dobrej koło Limanowej oraz przemierzyliśmy następujące szlaki:

18 lipca 2013 roku

Z Dobrej – zielonym szlakiem na Łopień (961 m n.p.m.) – zielonym szlakiem do Przełęczy Rydza-Śmigłego (700 m n.p.m.), gdzie straciliśmy Maćka Laughing – zielonym szlakiem przez polanę Wiśnikówkę, gdzie się popasaliśmy, na Mogielicę (1171 m n.p.m.), by obejrzeć panoramę z tamtejszej wieży – niebieskim szlakiem do Jurkowa, gdzie odzyskaliśmy Maćka Wink i dalej bez szlaków do Dobrej.

19 lipca 2013 roku

Z Przełęczy Gruszowiec (660 m n.p.m.), gdzie wystartowaliśmy spod baru „Pod Cyckiem” – niebieskim szlakiem na Śnieżnicę (1007 m n.p.m.) – niebieskim szlakiem do Kasiny Wielkiej, gdzie urządziliśmy sobie popas a Aldzia wyjęła najprawdziwszą filiżankę, żeby na łonie przyrody napić się herbatki – czerwonym szlakiem na Lubogoszcz (963 m. n.p.m.) – czerwonym i czarnym do bazy „Lubogoszcz” i dalej do Mszany Dolnej.

20 lipca 2013 roku

Z Przełęczy Wielkie Drogi (596 m n.p.m.) gdzie spotkaliśmy się z Darkiem i Wojtkiem, którzy towarzyszyli nam w wędrówce – czerwonym szlakiem na Wierzbanowską Górę (778 m n.p.m.), gdzie trwało grzybobranie – czerwonym szlakiem do Przełęczy Jaworzyce, gdzie schowaliśmy znalezione prawdziwki – czerwonym szlakiem na Lubomir (904 m n.p.m.) – czerwonym szlakiem na Łysinę (891 m n.p.m.) – czarnym szlakiem do schroniska na Kudłaczach na pyszną szarlotkę – czerwonym szlakiem na Lubomir, wizyta w obserwatorium astronomicznym i podziwianie wybuchów na Słońcu – zielonym szlakiem do Kobielnika.

21 lipca 2013 roku

Wracając do Warszawy odwiedziliśmy jeszcze Limanową, Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia w Pasierbcu, Diabli Kamień k. Szczyrzyca, sam Szczyrzyc, zaporę w Niedzicy wraz z zamkiem.

Jak zawsze z nami działo się 🙂